Avoinna

ma-pe klo 9-17, la 9-13

  Uusikaupunki.fi 
     -palvelut päättyvät 1.7.2017 

Kysymyksiä ja 
vastauksia

 

Täältä löydät ajankohtaiset tiedotteet tai muuta informaatiota mahdollisista vika- ja häiriötilanteista VSP:n verkossa tai palveluissa.

Päivitetty 1.3.2017 klo 10.15

VSP:n sähköpostipalvelujen korjaustyöt on saatu päätökseen

Osassa VSP:n ylläpitämiä uusikaupunki.fi-päätteisiä sähköposteja sekä VSP:n pop3 -tiliasiakkaiden sähköpostipalveluja ilmeni torstaina 23.2. häiriöitä. Joillekin tileille kirjautuessa näkyviin tuli ainoastaan saapuneet -kansio eli mahdollisia alikansioita tai viestejä ei ollut näkyvissä. Sähköpostit tulivat perille normaaliin tapaan 23.2. klo 9.00 alkaen.

Palvelualustan ylläpitäjän 23.2. käynnistämät korjaavat toimenpiteet on saatu päätökseen eli sähköpostilaatikoiden näkymästä hävinneet viestit ja tiedostot on saatu palautettua niiden sähköpostitilien osalta, joita häiriö koski. Muutaman yksittäisen asiakkaan osalta palautustyö on aiheuttanut uusia ongelmia, jotka pyritään korjaamaan vielä mahdollisimman pian.

Pahoittelemme tilanteesta aiheutunutta haittaa.

Vika korjattu 9.2.2017 iltapäivällä – TV-verkkojen conax-maksutv-korttien käyttäjille meni vahingossa tuotantoon testiviesti

9.2.2017 klo 14:25  Testitilanteen yhteydessä conax-maksutv-korttien käyttäjille meni vahingossa tuotantoon testiviesti, jossa tv-kuvan päälle tulee viesti ”Grillikylki” 30 sekunnin välein.  Viesti näkyy VSP:n kaapeliverkon lähetteessä kaikilla kanavilla. Vikaa korjataan.

Pahoittelemme häiriöstä aiheutuvaa haittaa.

Päivitys uutiseen 9.2.2017 klo 15:57: Vika löydettiin ja korjattiin saman iltapäivän aikana. Jos päätelaitteella vielä näkyy teksti ’Grillikylki’, saa häiritsevän tekstin pois tekemällä laitteelle tehdasasestusten palautuksen.


Arkistoituneet vika- ja häiriötiedotteet löydät tiedotearkistosta.

Vikatilanteissa voit ottaa yhteyttä:

Vikailmoitukset 24 / 7:
Laajakaista, lankapuhelimet ja kaapeli-tv
Puh. 100 19 (VSP:n lankaliittymistä maksuton)
Puh. (02) 841 9966 (soittaessasi matkapuhelimesta tai VSP:n perinteisen toimialueen ulkopuolelta)
Lähetä postia

Maksullinen HelpDesk -tukipalvelu auttaa internet- ja sähköpostiongelmissa (ma-pe klo 8-16)

Huom! Asioinnin nopeuttamiseksi suosittelemme asentamaan etätukiohjelmistomme jo ennen puhelun aloittamista:

Lataa etätukiohjelma täältä

Puh. 0600 302 580 (puhelun hinta 1,99 €/min + pvm/mpm, jonotus on maksuton)
Lähetä postia