Avoinna

ma-pe klo 9-17, la 9-13

  Tsekkaa
NETTITARJOUKSET

Tutustu monipuoliseen kanavapaketti-
tarjontaan!

VSP:n contact center -toiminta vahvassa kasvussa

VSP on erikoistunut myynnillisen, syväosaamista vaativan monikanavaisen asiakaspalvelun tuottamiseen ja sen myötä yhtiön contact center -liiketoiminta on kasvanut 20 prosentin vuosivauhtia. Viime vuonna kasvua syntyi peräti 26 prosenttia edellisvuoteen verrattuna.

VSP:n keskeisiä contact center -palveluja ovat monikanavaisen asiakaspalvelun lisäksi puhelinvaihteen hoito, vika- ja hälytyspalvelut, tilaus- ja ajanvarauspalvelut sekä toimiston taustatyöpalvelut. Liiketoiminta-alue työllistää Uudenkaupungin ja Turun palvelukeskuksissa jo noin 120 alan ammattilaista.
– Pitkäaikaisia asiakkaitamme ovat monet oman toimialansa markkinajohtajat, kuten mm. A-Katsastus, VR, K-Plus, Empower, Eltel, Lippupalvelu ja Finnkino, kertoo VSP:n contact center -toiminnasta vastaava liiketoimintajohtaja Simo Rosendahl.

Strategiamuutoksella lisätukea kasvulle

Jatkuvan kasvun varmistamiseksi VSP keskittyy contact center -toiminnassaan jatkossa ulkoistamisratkaisujen edelleen kehittämiseen sekä toimialakohtaisten erityisasiantuntijapalvelujen tuottamiseen. Tänä vuonna VSP:n palvelukokonaisuus on laajentunut mm. chat-palvelulla, jota tarjotaan yrityksille avaimet käteen -periaatteella.

Osana strategian tarkennusta VSP:n Hämeenlinnassa tuottama ns. outbound- eli B-to-B–telemarkkinointiin liittyvä liiketoiminta siirtyy Suomen Myyntipäälliköt Oy:lle 1.8. alkaen.
– VSP on nykyisillä tuotantovolyymeillään contact center -alan merkittävimpiä toimijoita ja Suomen Myyntipäälliköt puolestaan on Suomen johtava uusasiakashankintaan keskittynyt asiantuntijaorganisaatio.  Liiketoimintakaupan myötä kummankin osapuolen toimintaedellytykset markkinoilla vahvistuvat entisestään ja palvelukonseptimme mahdollistavat lisäksi hyvät yhteistyömahdollisuudet, Rosendahl iloitsee.