Avoinna

ma-pe klo 9-17, la 9-13

  Tsekkaa
NETTITARJOUKSET

Tutustu monipuoliseen kanavapaketti-
tarjontaan!

VSP:ssä avoimien ovien rekrytointi-info 15.1.2016

Vakka-Suomen Puhelin Oy on yksi Suomen johtavista contact center -palvelujen tuottajista. Viime vuoden lopulla yhtiö haki Uudessakaupungissa useita uusia työntekijöitä rekrytointikoulutuksella. Liiketoiminnan jatkuvan kasvun vuoksi yhtiö tarvitsee edelleen lisää työvoimaa. Vakka-Suomen Puhelin kutsuukin asiakasneuvojan työstä kiinnostuneita nyt tutustumisvierailulle yhtiön tiloihin Pohjoistullikadulle ensi perjantaina 15. tammikuuta klo 9-10.

Idea avoimien ovien rekrytointi-infoon tuli Uudenkaupungin TE-toimistolta ja VSP tarttui siihen välittömästi.
– Toivomme, että voimme tälläkin keinolla löytää potentiaalisia uusia työntekijöitä contact centeriimme. Tilaisuudessa kerromme yhtiön toiminnasta ja meistä työnantajana ja samalla itse työstä ja työympäristöstä saa kattavan ja ennen kaikkea konkreettisen käsityksen, kertoo liiketoimintajohtaja Simo Rosendahl.

Contact center -palvelujen tuottaminen on ollut keskeinen osa yhtiön kasvustrategiaa vuodesta 2001 alkaen.  Liiketoiminta työllistää Uudenkaupungin ja Turun palvelukeskuksissa jo 140 alan ammattilaista.
– Olemme erikoistuneet myynnillisen, syväosaamista vaativan monikanavaisen asiakaspalvelun tuottamiseen. Liiketoiminta on kasvanut 20-25 prosentin vuosivauhtia, Rosendahl iloitsee.

Uusien asiakkuuksien ja sopimuslaajennusten johdosta VSP tarvitsee jälleen 10-15 uutta asiakasneuvojaa ja mahdollisimman pikaisesti.  Hakijoilta ei vaadita aiempaa kokemusta, sillä VSP antaa tehtävään täyden perehdytyksen. Tehtävään hakijoilta edellytetään asiakaspalveluun soveltuvaa asennetta ja vuorotyövalmiutta.
– Asiakasneuvojan työ on todella monipuolista ja vaihtelevaa. Se on käytännössä erilaisten palvelu- ja neuvontapuheluiden vastaanottamista, sähköpostien käsittelyä sekä sähköisten asiakasportaalien käyttöä. Vaikka puhumme myynnillisestä asiakaspalvelusta, työ ei ole puhelinmyyntiä. Työstä maksetaan alan työehtosopimuksen mukaista kiinteää tuntipalkkaa ja työsuhde-etujen lisäksi onnistumisista on mahdollisuus ansaita myös henkilökohtaisia bonuksia, kertoo Contact Center Manager Sari Selin.

Vakka-Suomen Puhelimen rekrytointi-info perjantaina 15.1. klo 9-10 osoitteessa Pohjoistullikatu 11, Uusikaupunki on avoin kaikille asiakasneuvojan työstä kiinnostuneille. Aamukahvitarjoilun vuoksi yhtiö toivoo ilmoittautumista 14.1. mennessä Team Leader Maria Östermanille, joka antaa myös lisätietoa työtehtävistä ja tilaisuudesta numerossa 044 745 0458 tai sähköpostilla: maria.osterman@vsp.fi